I løbet af en orienteringssæson bliver der arrangeret rigtig mange løb, som du kan vælge at deltage i. Først og fremmest er der konkurrenceløbene. Du kan deltage i løb over hele Danmark (og sågar i udlandet) En fuldstændig oversigt over konkurrenceløb i Danmark finder du på O-service, hvor du også tilmelder dig.

En af de vigtigste begivenheder for klubben er bla. divisionsturneringen. Det drejer sig om 2-3 løb om året. Divisionsturneringen er for alle løbere fra begyndere til meget erfarne. Jo bredere et hold, vi kan stille, jo større er vores chance for at få point nok til at bibeholde eller forbedre vores placering. Også her er der tilmelding ved O-Service.

Vintertræningsløb er normalt 8-9 løb i jan – feb, i foråret og hen over sommeren er der fyraftensløb, løbene foregår i samarbejde med de øvrige klubber på Fyn. Derfor er der lavet en fynsk fælles tilmeldingsside: Tilmelding til løb http://www.fynsksprintcup.dk/o-fyn.svok.dk/

Løbstilmelderen kan hjælpe med at finde ud af hvilken bane/klasse, du skal løbe, og kan også hjælpe med tilmelding til løb, hvis du ikke har adgang til O-service.