Voksentræning

Klubben afholder træning for voksne de fleste torsdage fra kl 18 (dog ikke i skoleferier).
I nogle perioder er der lagt et træningsløb ind i stedet. Se Kalenderen for nøjagtig information.

Vi mødes enten ved klubhuset eller i en skov i eller lige omkring Odense. Nogle gange er det en teknisk orienteret træning, andre gange en mere traditionel o-løbsbane.

Træningskoordinator er Lisbeth Skovbjerg, mail: traening@odense-ok.dk. Forslag og kommentarer til træning er meget velkomne.

For børn og unge er der særskilte træningstilbud. Men vi deltager også lidt på kryds og tværs.
Ungdomskoordinator: Morten M. Nielsen, ungdom@odense-ok.dk
Mini/Maxi koordinator: Lisette Christiansen, Lisette.chris@outlook.dk
Se siderne Mini-O og Maxi-O for børn og Særligt for ungdomsløbere.

Odense Orienteringsklub har både en offentlig Facebook side og en intern Facebook gruppe. På forsiden af hjemmesiden er et feed fra Facebook siden. På Siden lægges alle de relevante åbne begivenheder og informationer, som kan gøre andre interesseret i orienteringsløb. Der er 8 redaktører, som kan lægge indhold på siden. I gruppen kan alle medlemmer lægge noget op. Det er til information, der kun vedrører medlemmer af Odense Orienteringsklub.

Alle medlemmer bør vælge at “Synes godt om” på Siden, så vil fremtidige opslag blive vist i den enkeltes feed. I gruppen skal man blot anmode om medlemsskab så vil fremtidige opslag blive vist i den enkeltes feed. Jo flere kommentarer, Likes eller delinger det enkelte opslag får jo større spredning. Så husk at giv minimum en finger 😉