Hjælpertilmelding til Alt for Damernes kvindeløb 2024

Grib chancen – og hjælp til ved årets største hjælper-begivenhed: Alt for Damernes kvindeløb 2024

Løbet afvikles onsdag den 19. juni med stævneplads i Munke Mose. Der er brug for næsten 100 hjælpere fra kl. 16.00 til ca kl 20.00, hvor det går aller stærkest, men allerede om morgenen begynder klargøringen af stævnepladsen og opmærkning af ruten og efter løbet er der brug for hjælp til oprydningen. Alle der har mulighed for at afsætte tid til at hjælpe er derfor meget velkomne til at tilmelde sig – både de unge, de gamle, de hurtige, de knapt så hurtige, mænd og kvinder, de erfarne og dem der er nye. Der følger forplejning med i form af en sandwich og en flaske vand.

• Er du ny i klubben: Du har mulighed for at bidrage til, at klubben har et solidt økonomisk fundament at bygge resten af året på, og ikke mindst har du mulighed for at lære dine klubkammerater at kende på en ny, sjov måde.
  • Er du “en af de gamle”: Erfaring er guld værd, også når vi skal afvikle Alt For Damernes Kvindeløb – og det er hyggeligt, at du er med 🙂
  • Er du en ven af klubben: Du er meget velkommen til at hjælpe, selvom du ikke er medlem. Blot du er klar til at hjælpe og yde det bedste på dagen.

Se mere om løbet på www.odense-ok.dk

Tilmeld dig på https://www.fynsksprintcup.dk/o-fyn.svok.dk , og skriv evt. hvad du gerne vil, eller hvad du eventuelt har erfaring med fra tidligere løb. Hold dig ikke tilbage – der er en opgave til alle. Tilmeld dig hurtigst muligt, så bli’r vi så gla’e. Absolut sidste tilmelding er 9/6 (men gør det hellere i dag…)

Har du spørgsmål inden du beslutter at tilmelde dig som hjælper, kan du kontakte Anne (2393 1920) eller Erik (2459 9898)
Der bliver sendt info ud på mail hurtigst muligt efter tilmeldingsfristen. Dobbelttjek derfor gerne din mailadresse, når du tilmelder dig.

Vi glæder os til at se alle hjælpere til Odenses bedste motionsløb i 2024.

Venlig hilsen stævnekoordinatorerne
Erik og Anne