Så har vi klaret den første divisionsturnering i 2015. Vi blev en flot nr 2. Den næste er i Vrøgum ved Esbjerg den 15/6. Som altid vil vi gerne have flest mulige med fra klubben og ALLE kan deltage. Vi har brug for alle – store som små, erfarne og nybegyndere. Jo flere deltagere, des bedre chance for at opnå en samlet god placering for klubben. Det er vigtigt, at vi har løbere repræsenteret på alle baner – både svære og lette, korte og lange.
Og fik vi sagt, at det er gratis at deltage? Klubben betaler nemlig din løbstilmelding, så bare klik dig ind i O-service og se at få dig tilmeldt. Løbskoordinatoren sørger efterfølgende for, at vi kan stille det stærkest mulige samlede hold som klub. Tilmelding: https://www.o-service.dk/#/menuleft/118/%7Bkalid:7565%7D. Og så er der selvfølgelig også mulighed for at følges ad i den fælles bus.


