Løb i regi af Dansk Atletikforbund

Odense Orienteringsklub er udover DOF også medlem af Dansk Atletik-Forbund, dvs. at medlemmer også har mulighed for at stille op i konkurrencer arrangeret under dette forbund.

Det kunne fx være banestævner, cross-løb, fx atletikforbundets vinterturnering (fra 2016 kaldet Cross Nationals), herunder også mesterskaber i atletikforbundets regi.

Du skal være opmærksom på, at atletikforbundet har deres egne regler særligt ved mesterskaber for fx, at der skal stilles op i klubtøj (helt i sort for OO´s vedkommende), og at afbud til mesterskaber kan koste penge.

Hvis du er interesseret i at høre mere om denne mulighed, kontakt Henrik Steen Andersen, stendand@vip.cybercity.dk, mobil: 51 85 05 18.

PS: Henrik Steen Andersen fra OO blev den 4/3 2017 dansk mester i lang cross for mænd 55+. 10 km i dejligt mudder ved Madsbyparken i Fredericia.